Deși anul acesta eMAG a început Black Friday mult mai târziu față de anul trecut(în jurul orei 8:24), comenzile de anul acesta sunt cu 25% mai mari până la această oră. Ofertă mare, dar și doritori pe măsură.
La ora 11:00, Iulian Stanciu, CEO eMAG afirma: “Avem un numar impresionant de vizite de la prima oră la eMAG si cu peste 25% mai mult comenzi decat in anul trecut.
”Avem o crestere mult mai mare a comenzilor de pe mobil fata de ce am estimat si este probabil sa vedem astazi un record de comenzi de pe dispozitive mobile.”
Multe stocuri deja s-au epuizat, dar în continuare interesul pentru produsele eMAG este extrem de ridicat, fiind aproximativ 320.000 de vizitatori pe site la această oră, dintre care 52% constituie vizite de pe dispozitivele mobile.
Doar astăzi eMAG a avut 2 milioane de vizite, ce au dus la vânzarea a peste 220.000 produse. De la începerea evenimentului și până la ora 10, se înregistrau 41 de produse comandate pe secundă. Valoarea comenzilor înregistrate până la această oră este de aproximativ 105 milioane lei.
O strategie importantă folosită de eMAG anul acesta, ar fi aceea că se adaugă în mod constant promoții noi, în felul acesta menținându-se un interes crescut din partea utilizatorilor. Media timpului petrecut pe site, este de 14 minute.
Produsele cele mai dorite de Black Friday 2015 – s-au epuizat în mai puțin de 1 minut
– iPhone 6, 16GB, Silver(au fost 300 de unități) – epuizat din primele 5 secunde….
– SSD Kingston V300 2,5”, 120 GB, SATA 3(200 unități),
– Microsoft Xbox ONE 500 GB Xbox (200 unități)
Cel mai scump produs comandat din aplicația eMAG:
Este vorba de un Mercedes-Benz E Klasse 220 BlueTEC 4Matic la 48.392 euro.
Produse vândute până la ora 10:00:
– 11.500 televizoare – au mai rămas 5500 pe stoc,
– 14.000 telefoane mobile,
– 15 mașini,
– Una bucată tractor Armatrac 854,
– 255 lingouri de 2,5 kg