Huawei și Teatrul Țăndărică anunță încheierea unui nou parteneriat, ce are ca scop sprijinirea activităților culturale, destinate consumatorilor de orice vârstă. Obiectivul acestui parteneriat este de a susține demersul instituției de a livra același conținut calitativ, chiar și în această perioadă, în care spectacolele sunt difuzate online.
În contextul pandemiei, din data de 17 martie, Teatrul Țăndărică transmite zilnic piese de teatru online pe pagina de Facebook oficială a instituției. Huawei vine în sprijinul acestei frumoase ințiative, prin contribuții ce oferă un conținut audio-video calitativ, ce asigură o experiență mai interactivă a spectacolelor în mediul online.
„Ne bucurăm să anunțăm acest parteneriat cu Teatrul Țăndărică, o instituție foarte apreciată de părinți și copii, chiar în apropierea zilei de 1 iunie. HUAWEI susține acest tip de manifestări, destinate generației tinere, născute în era digitală. În această perioadă, în care tehnologia îi ajută să rămână conectați cu piesele de teatru preferate, chiar și de la distanță, compania se angajează să asigure calitatea transmisiilor live și totodată să le ofere copiilor dispozitive utile, pe care le pot folosi atât pentru întâlnirile online cu personajele de teatru preferate, cât și pentru activitățile de învățare de acasă.”, spune Sabina Știrb, Head of Communications Huawei Consumer Business Group.
Din data de 1 iunie vor începe primele spectacole ale acestui parteneriat și vor cmtinua până pe data de 3 iunie. Rățușca cea urâtă, Scufița Roșie, Crăiasa zăpezii sau Capra cu 3 iezi sunt doar câteva dintre piesele pregătite pentru această perioadă.
Parteneriatul include și o serie de concursuri și tombole concepute pentru iubitorii de teatru și tehnologie, ce au ca premii dispozitive performante, ce fac parte din portofoliul Huawei. Premiile vor fi pentru spectatorii pieselor de teatru difuzate online, urmând ca pe pagina oficială de Facebook a teatrului să fie prezentate toate detaliile.