Bilanțul Black Friday 2015 pentru eMAG

Black Friday 2015 s-a încheiat în mod oficial pentru cele mai multe magazine. Pentru eMAG, Black Friday a avut loc pe data de 20 noiembrie, iar rezultatele nu s-au ridicat tocmai la nivelul așteptărilor. Deși pregătirea a fost intensă, socoteala de acasă nu s-a potrivit cu cea din târg, din păcate. eMAG se aștepta la vânzări record, de aproximativ 205 milioane de lei. Cu cifra aceasta, 20 noiembrie 2015 ar fi devenit ziua cu cele mai multe vânzări din istoria eMAG, însă n-a fost să fie așa.

black-friday-emag

Cu un număr de 602.000 de produse vândute, eMAG a atins anul acesta vânzări de aproximativ 202 milioane de lei. Cifrele nu sunt tragice deloc, mai ales că evenimentul a început ceva mai târziu față de anul trecut, în jur de ora 8:23. Startul a fost furat de aplicația de pe mobil cu câteva secunde, ce s-au dovedit a fi cruciale pentru cei ce vânau un iPhone 6 la 1999 lei sau un iPad mini 2 la 699 lei.

Poate că așa se și explică de ce anul acesta comenzile de pe mobil au depășit comenzile de pe desktop, 51% vs 49%.

Ca să îți faci o idee, iată cam ce a fost la mare căutare de Black Friday 2015 pe eMAG:

– peste 41.000 de telefoane mobile,
– peste 9,4 kg de aur,
– 13.400 laptopuri,
– 29.000 de televizoare,
– 13.000 de plăci, perii și uscătoare de păr,
– 12.000 de anvelope,
– 9.000 de frigidere,
– 2.000 de smartwatch-uri,
– 18.600 jucării

Cel mai scump produs vândut de Black Friday a fost o mașină Range Rover Sport 4.4 Diesel SDV8 Dynamic Luxor, în valoare de 85.590 euro.

Cam așa au stat lucrurile anul acesta de Black Friday pentru eMAG.

Ca și concluzii….s-a vândut enorm, dar totuși nu pe cât se estima….poate aici ar fi de menționat și faptul că atâtea magazine folosesc termenul de Black Friday în tot felul de campanii de-a lungul anului, încât omul e deja sătul de aceste două cuvinte în momentul în care se desfășoară evenimentul cu adevărat?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.