Când va avea loc Black Friday 2015?

black friday

Este poate întrebarea ce murmură pe buzele celor mai mulți dintre noi luna aceasta. Cu toții ne dorim să știm când va avea loc Black Friday în 2015. Acesta este evenimentul care a dovedit în ultimii ani, că românul este sensibil la termenul ”Reduceri”.

Black Friday sau Vinerea Neagră este un eveniment apărut în perioada crizei economice în Philadelphia, ce descria de fapt haosul și agitația creată în magazine după Ziua Recunoștinței. În urmă cu aproximativ 40 de ani, termenul căpăta o altă valoare, cel de sărbătoare a reducerilor, ce marca începutul celei mai profitabile perioade din an, perioada noiembrie-ianuarie, ce coincidea cu sezonul sărbătorilor de iarnă.

În România, Black Friday a fost adus de eMag în 2011, când s-a organizat pentru prima dată un eveniment de reduceri de asemenea talie. Dacă până în 2013 evenimentul s-a desfășurat în ultima vineri din Noiembrie, magazinele au surprins anul trecut adoptând o nouă strategie sau mai bine zis eMag a adoptat o nouă strategie, urmată și de alte magazine. Black Friday s-a desfășurat în penultima vineri din lună, iar unele magazine au organizat două sesiuni de Black Friday, atât în penultima, cât și în ultima vineri din luna noiembrie. Motivul? S-a specificat că evenimentul din 2013 s-a desfășurat chiar înainte de sărbătoarea națională de 1 Decembrie, fapt ce a îngreunat livrarea coletelor la timp.

Pentru 2015, magazinele nu au oferit în mod oficial informații referitoare la data de organizare a mult așteptatului eveniment, dar în mod cert ne putem aștepta ca o parte dintre ele să ia startul începând cu data de 20 noiembrie. Bineînțeles că anumite magazine vor organiza și a doua sesiune de reduceri pe 29 noiembrie, unele vor avea continuitate de pe 20 până pe 29, iar altele vor organiza decât în ultima vineri din lună.

Care sunt magazinele ce vor lua parte la Black Friday în 2015?

Ei bine fiindcă fiecare magazin își crează o strategie proprie, informațiile referitoare la acest eveniment nu sunt însă publice. Cert este că anul acesta trebuie să ne așteptăm la multe surprize din partea retailerilor. În 2014 am avut magazine participante pentru toate categoriile de produse: eMag, Flanco, evoMag, Clickshop, Elefant, Kurtmann, dEpurtat, plus multe altele.

Ne așteptăm ca anul acesta să se depășească iarăși recordurile în vânzări. Recordul de anul trecut a fost stabilit de către eMag, ce a stârnit interesul clienților din toate categoriile. A vândut de la pampersi la mașini, înregistrând vânzări de aproximativ 420.000 de produse într-o singură zi.

Oare anul acesta va reuși eMag să-și mențină medalia de aur?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.