Ca în fiecare an, eMAG, cel mai mare magazin online din țară, care de altfel a adus Black Friday în România, anunță cum s-a pregătit pentru marele eveniment de anul acesta, ce va avea loc pe data de 17 noiembrie. Cel mai probabil startul se va da dimineață, undeva în jurul orei 6:50. Până joi vom afla și primele produse vedetă din ofertă așa că nu uita să te abonezi la newsletter-ul Gadget-Review.ro să afli noutățile.
Ce va pune la bătaie eMAG de Black Friday 2017:
– 50.000 de Televizoare vor avea reduceri de până la 50%,
– 25.000 de Laptopuri,
– 60.000 de Smartphone-uri,
– 150.000 de Electrocasnice Mici, dintre care 20.000 frigidere(categoria cu cea mai mare creștere pentru Black Friday 2017)
– 200.000 de articole din categoria Fashion
– 150.000 de Jocuri și Jucării
– 150.000 de Parfumuri și Cosmetice
– 25.000 de Anvelope
– 150.000 de produse pentru Casă și Grădină
Ce produse speciale va vinde eMAG de Black Friday 2017:
– Autoturisme: Land Rover, Mercedes, Jeep, Jaguar, BMW, Toyota, Ford cu prețuri între 7.000 și 120.000 euro, iar cea mai mare reducere pentru un autoturism va fi de 50.000 euro,
– Aur: monede de 22k și lingouri de 24k,
– Ceasuri și Bijuterii de Lux,
– Vouchere Tarom de 100 euro, la jumătate de preț,
– Pachete turistice: Delta Dunării, Sejururi de iarnă, Vara 2018, Disneyland,
– Bilete la diferite evenimente: Electric Castle, la concertul lui Katy Perry din Paris sau la Formula 1,
– 3000 de abonamente Digi cu cele mai bune opțiuni, la jumătate de preț în primul an
– Servicii Medicale: abonamente de sănătate la Regina Maria, dar și pentru lanțul de clinici stomatologice Just Smile,
– Antichități,
– Carduri de cumpărături eMAG cu BONUS de 500 lei și 60 de rate fără dobândă
Cum s-a pregătit eMAG pentru provocările de Black Friday 2017
În primul rând au anunțat că vor avea peste 2 milioane de produse cu reduceri ce vor ajunge la aproximativ 40 de milioane de euro. Mai mult de atât, vor participa și 4000 de selleri din marketplace, ce vor avea propriile reduceri.
Au pregătit un depozit de 125.000 mp, echivalentul a 25 de terenuri de fotbal și au investit într-o nouă bandă de triere a coletelor, cu scopul de a fluidiza comenzile, astfel încât acestea să fie preluate rapid de curier și să ajungă cât mai repede la destinație. Livrările se vor face prin curierul propriu Sameday Curier, Fan Curier se va ocupa de expedierea a 50% din colete, HDS – pentru comenzile voluminoase și Urgent Curier. De asemenea se vor putea ridica comenzile și din 15 showroom-uri eMAG, precum și din 600 de puncte de livrare ale Poștei Române. Se dorește livrarea a 100.000 de comenzi în prima zi, 67% dintre comenzi livrate în primele 5 zile, iar până pe data de 29 noiembrie livrarea tuturor comenzilor.
„Am construit Black Friday plecând de la dorința de a le da clienților prețuri foarte bune, bazându-ne pe volume foarte mari. Am ajuns la a șaptea ediție a evenimentului, păstrăm tradiția, iar pentru a putea oferi prețuri mai bune decât oricând în timpul anului, Black Friday trebuie să fie o singură zi. Această zi este vineri, 17 noiembrie”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.
eMAG a investit pentru această ediție de Black Friday, 2,5 milioane de euro în servere și servicii cloud astfel încât site-ul să reziste unui trafic imens. Așa arată depozitul eMAG pentru Black Friday: