După cele mai noi reglementări adoptate de Netflix cu privire posibilitatea de a shareui abonamentele, am tot auzit voci care susțineau ca Netflix va fi îngropat de această decizie. În cazul în care te întrebai care este situația actuală, ei bine lucrurile nu stau deloc așa. Potrivit ultimului raport trimestrial, numărul de abonați a crescut, implicit veniturile și profitul, depășind astfel chiar și așteptările companiei.
În SUA, Netflix a crescut baza de date cu 5,8 milioane de noi abonați odată cu noile măsuri implementate, ceea ce a convins compania că măsurile luate împotriva partajării de conturi, trebuie adoptate și în celelalte țări.
În plus Netflix a renunțat și la abonamentul Basic în SUA, cel de 9,99 $(cea mai accesibilă opțiune fără reclame). Abonamentul Basic mai există în momentul de față doar pentru abonații vechi care aveau activ acest plan tarifar. Ca și soluție alternativă acum pot opta pentru abonamentul Standard, de 6,99$, dar care include reclame. Pentru cei ce își doresc în continuare să urmărească filme și documentare fără întrerupere, pot alege între variantele Standard de 15,49$ și Premium de 19,99$.
Potrivit companiei, lucrează pentru îmbunătățirea experienței pe parte de reclame, astfel încât să atragă companiile de publicitate, dar totodată să nu devină ceva deranjant pentru utilizatori.
Eu una recunosc că am renunțat la abonamentul de Netflix momentan. Oricum vara nu sunt atrasă prea tare de TV, așa că nu-i duc lipsa. Mai vedem până la iarnă încotro se vor îndrepta măsurile lor, dar deocamdată rămân pe poziții, căci eu una nu mai simt că sunt interesați de experiența utilizatorului de rând…Voi ce părere aveți? Ați rămas în continuare abonați după măsurile luate?