Așa cum știm din anii precedenți, eMAG dă tonul în ceea ce privește cel mai mare eveniment de shopping din an, și anume Black Friday. Anul acesta evenimentul va avea loc pe data de 10 noiembrie, iar retailerul se pregătește intens pentru a se asigura că oferă cea mai bună experiență utilizatorilor în această zi. Ieri noapte, cei ce nu au avut somn și au vrut să mai caute una alta pe eMAG, s-au lovit de cunoscuta pisică neagră, simbolul eMAG pentru evenimentul de Black Friday.
Așadar doar 3 săptămâni ne mai despart de cel mai așteptat eveniment de shopping din an, iar pregătirile sunt în toi.
Mie mi se pare că în ultimii ani s-a diluat destul de mult acest eveniment și asta din cauza obiceiurilor magazinelor care nu se mulțumesc cu o singură zi de reduceri consistente pe an, așa cum a fost el gândit inițial. Singurul magazin care a rămas consecvent cu ceea ce Black Friday înseamnă cu adevărat cred că este eMAG. În altă ordine de idei, mă întreb oare câtă lume mai așteaptă cu nerăbdare acest eveniment? Câți își mai pregătesc liste cu ceea ce vor să achiziționeze?