Pentru eMAG, Black Friday s-a încheiat sâmbătă la ora 1:00 dimineața cu rezultate spectaculoase. Cu o medie de 41 de comenzi pe secundă, magazinul a vândut peste 500.000 de produse: 13.400 laptopuri, 29.000 de televizoare, 13.000 de plăci, perii și uscătoare de păr, 12.000 de anvelope, 9.000 de frigidere, 2.000 de smartwatch-uri, 18.600 jucării, 22.000 de parfumuri, 60 de tone de mâncare pentru animale, plus multe alte produse.
950 de comenzi pentru aur. S-a vândut 8,5 kg de aur.
Comanda cu valoarea cea mai mare este de 85.590 euro, și a constat într-un Range Rover Sport 4.4 Diesel SDV8 Dynamic Luxor, ce a beneficiat de o reducere de 20.000 euro.
Comenzile de pe terminalele mobile le-au depășit anul acesta pecele de pe desktop, procentul fiind de 51% vs 49%.
Acum că s-a tras linie, și se știu și cifrele după o zi lungă de vânzări online, eMAG ne propune un weekend plin de promoții, astfel că, dacă nu ți-a făcut nicic cu ochiul de Black Friday, s-ar putea ca reducerile din weekend-ul acesta să fie mult mai pe gustul tău. Iată câteva dintre cele ce nouă ne-au atras atenția:
– laptop HP 250 G4 cu procesor Intel Pentium Dual-Core 3825U, cu o diagonală de 15.6″, 4GB de RAM, HDD de 500GB și placă video integrată Intel HD Graphics – la 1049 lei, beneficiază de o reducere de 30%
– TV Philips 24PHH4000 cu o diagonală de 61 cm – la doar 699 lei
– LG G4 , de 32 GB, 4G, Metallic Gray – la 1849 lei, beneficiază de o reducere de 19%
– TV Star-Light 19DM1000 cu o diagonală de 47 cm – 499 lei
– Acer Aspire E5-551G-T6Q7 cu procesor AMD Quad-Core A10-73000, 4GB RAM, HDD de 1TB – la 1699 lei, redus 22%
– Sony 48W705C cu diagonala de 121 cm, Full HD – la numai 2399, redus de la 2999 lei
Oferta completă o găsești aici.
… sa vandut aproape ortsice , produse greu vandabile in decursul anului [anilor], produse depasite fizic si moral . Astfel tot romanul a pus botu’ si sa bucurat de o reducere [?] la mai toate. Dar daca judecam ,defapt in ce a constat asa zisa reducere ? Am studiat in cursul anilor preturile la electronice ca sa constat ca defapt Blak Friday e doar praf in ochii posibililor cumparatori. Ex : ..daca in luna ian.2015 un tv costa aprox.3.500 ron , in luna iun.- iulie ,pretul scadea cu 5/10% ,ca mai apoi cu 1-2 luni inainte de fericitul prilej sa creasca cu 25%. In ziua fatidica de 20/23 nov. se scade pretul la valoarea lunilor iunie/iulie. Oare de ce nu sau facut scaderi de preturi si la un produs gen tv. 49[55] UHD sau la altele din generatia 2015 … de ce ? Speranta ! moare ultima.