Lansată la începutul lui septembrie în China, Tesla Model 3 Highland facelift tocmai ce a ajuns și în România, numai bine pentru a ridica vânzările în cel de-al patrulea trimestru al acestui an. Autoturismul poate fi deja comandat, însă momentan pentru Europa este disponibil doar Standard Range, nu și varianta Long Range. Aceasta urmând să fie disponibilă undeva prin noiembrie-decembrie.
Schimbările nu sunt majore, însă bifează mici detalii care fac ca acesta autoturism să fie mai atrăgător, mai actual. În plus autonomia lui a crescut pentru modelul Long Range la 678 km.
Pe scurt, iată care sunt modificările: în partea frontală, farurile sunt mai subțiri și cumva mai plate, capota este și ea modificată, se plusează la ranforsare și forma ei este ușor modificată pentru a face ca autoturismul să fie și mai aerodinamic, îmbunătățind astfel autonomia. Stopurile sunt și ele schimbate, par a fi mai slim, mai sexy.
Și la interior sunt ceva schimbări. Nu mai avem acum cele două manete pe laterale, acum totul este integrat pe volan, direcția, semnalizarea, tot. Au apărut și luminile ambientale, pe bord, pe uși, iar partea faină este că poți schimba culoarea lor din aplicație, după cum îți dorești. Dacă tableta din față rămâne neschimbată, acum apare și pentru bancheta din spate un display, fix același pe care îl găsim pe model S și model X, ce îți permite să controlezi clima, muzica și îți oferă acces la partea de divertisment(Netflix, Disney+ etc)
Scaunele din față nu mai sunt doar încălzite, ci acum pot fi și ventilate individual. Bancheta din spate nu beneficiază de acest upgrade.
Și pe parte de sonorizare apar îmbunătățiri: Modelul Standard vine cu 9 difuzoare, iar versiunea Long Range cu 17, iar în momentul în care toate ușile sunt închise, nu te va mai deranja zgomotul de afară, la modul că și dacă te afli într-o zonă foarte zgomotoasă, în mașină vei avea parte de liniște.
Prețul? 42.990 euro.
În mare cam acestea ar fi modificările importante, mai sunt și altele, dar revin cu mai multe detalii într-un alt material, după ce o voi și testa.
Apropo, pe site-ul Tesla România, vă puteți înscrie pentru un testdrive. Experiența este foarte interesantă. Și eu am făcut un testdrive înainte de a comanda mașina și recunosc că acela a fost punctul în care m-a cucerit. Nu e deloc complicat să faci asta. Puteți face programarea prin link-ul meu de referral. Pe voi nu vă costă nimic, iar eu primesc niște credite pentru încărcare gratuită la Supercharger.
În cazul în care vă hotărâți să o comandați, iarăși vă încurajez să folosiți codul meu de referral pentru a beneficia de o reducere de 250 euro discount suplimentar.